czwartek, 2 maja 2013

2

"Mówiłam tobie już pięćdziesiąt kilka razy,
żebyś już poszedł sobie, przecież pada deszcz,
to przecie śmieszne takie stać tak twarz przy twarzy,
to jest naprawdę niesłychanie śmieszna rzecz;

żeby tak w oczy patrzeć: kto to widział?
żeby pod deszczem taki niemy film bez słów,
żeby tak rękę w ręku trzymać: kto to słyszał?
a przecież jutro tutaj się spotkamy znów -"


Konstanty Ildefons Gałczyński


gdy nad ranem zbudziło mnie dudnienie deszczu o okna dachowe  przypomniał mi się właśnie ten wiersz Gałczyńskiego i grafika obiecana wiosenno-deszczowa powstać rzecz jasna musiała:)

mmmmmmm
miłego!


22 komentarze:

  1. Maj skąpany deszczem...to chyba dobry początek:))))

    OdpowiedzUsuń
  2. Miły mój Maju, skończże te fochy... obudź nas słońcem!

    OdpowiedzUsuń
  3. Uwielbiam wsluchiwac sie w dzwiek deszczu stukajacego o parapety :-D

    Sliczna grafika :-D

    Pozdrawiam cieplutko :-)

    OdpowiedzUsuń
  4. Witaj.Pięknie u CIEBIE-ZOSTAJĘ, rozgoszczę się bo naprawdę miło i mądrze tu.W wolnej chwili zapraszam w odwiedziny do Dobrych Czasów.Pozdrawiam bardzo ciepło i serdecznie.J.

    OdpowiedzUsuń
  5. A na dzisiejszy wieczór jeszcze błyskawice dorysuj Paulinko :) Pozdrowionka!

    OdpowiedzUsuń
  6. Ale śliczna ta parasolka, w sam raz na dzisiejsze deszcze od rana :)

    OdpowiedzUsuń
  7. I grafika i gałczyński-cudne:)

    OdpowiedzUsuń
  8. Ale wyobraź sobie jak wszystko rozkwitnie, gdy już padać przestanie i ciepło się zrobi... :)

    OdpowiedzUsuń
  9. Ach mamy cudną majówkę..

    OdpowiedzUsuń
  10. :) mnie też obudził dziś ... kap, kap ... ale jakoś tak mnie ten maj radośnie nastraja, ze absolutnie mi to nie przeszkadza ;)))
    No cudny Twój rysunek ... te kolanka ;), wiersz tez cudny :)
    Paulinko miłego maja Serce :**

    OdpowiedzUsuń
  11. Ja bym chciała mieć taki parasol:)

    OdpowiedzUsuń
  12. U mnie zmajstrował swoim pukaniem nocną pobudkę,
    Obczas i kolana rozbawiają mnie za każdym razem:), a chmury jak linie papilarne- tak samo wyjątkowe jak Twoje grafiki Paulciu:)))

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ewuniu:*
      faktycznie, chmury wyglądają jak linie papilarne, wcześniej tego nie dostrzegłam:)

      Usuń
  13. od tej pory to i dla mnie deszcz będzie przypominał wiersz Gałczyńskiego ;)

    OdpowiedzUsuń
  14. Kurcze, mialam wczoraj kupić sobie nowy parasol, bo mój ulubiony zielony się przebił! Zapomniałam, a w sklepie byłam, ale takie kolorowe nie rzuciły mi się oczy :)

    OdpowiedzUsuń
  15. Czy deszcz czy słońce Twoje grafiki są po prostu genialne :) A skoro taka pogoda za oknem to chyba czas pochwalić się moimi kaloszkami. Pozdrawiam serdecznie!

    OdpowiedzUsuń
  16. uwielbiam ten wiersz..i majowy deszcz....

    OdpowiedzUsuń
  17. Śliczna ta grafika i bardzo adekwatna :)

    OdpowiedzUsuń
  18. Jaki przyjemny ten wiersz :-) a u mnie własnie leje :-(
    Pozdrawiam!

    OdpowiedzUsuń