wtorek, 12 lutego 2013

tkaniny zachwycają kolorami:)

:)
Już tłumaczę skąd u mnie na blogu taka wiosna.... To było tak: miałam podjechać dzisiaj (przy okazji innych załatwień) do naszej pasmanterii jedynie po kilka szpulek nici. A wyszło jak wyszło - wróciłam z nowymi materiałami pod pachą. No nie mogłam oprzeć się tym żółtym grochom i paskom, po prostu nie mogłam. Szczególnie, że wczoraj stworzyłam sobie nowy baner na bloga i groszkową panienkę ubrałam właśnie w żółtą sukienkę:) Tłumaczyłam to sobie, że to takie fajne zrządzenie losu (bo przecież dwa tygodnie wcześniej pasmanteria uboga była w żółte tkaniny) i że te żółcie i fiolety tak bardzo do mnie mrugają... ehhh a były też groszki na czekoladzie, cudo, wierzcie mi na słowo:) Ostatecznie przyczłapałam do domu bez nici (gapiszon), biedniejsza, bo w takiej pasmanterii można zostawić majątek, ale za to szczęśliwa, bo z TAKIMI tkaninami:


No i same powiedzcie czy one do Was nie mrugają oczętami;)?

A nowy baner prezentuje się następująco:

Witam serdecznie nowych obserwatorów i obserwatorki, nawet nie wiedziałam, że aż tylu Was jest. Dziękuję!

A teraz zmykam, 
tonę dziś w kolorach, ale o tym następnym razem:)

P.



56 komentarzy:

  1. do mnie mruga tez zolty w biale kropy, ladna musztarda :))

    OdpowiedzUsuń
  2. Paulinko czy Ty musisz mnie tak denerwować:-)))))) znów mi pokazujesz te cudne tkaniny, które są tak daleko ode mnie:_((((((((((((((((. Mój nr 1 to paseczki, ciekawe co chcesz z nich uszyć??? Gosia z homefocuss

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Małgosiu:) Bez obaw, te tkaniny dostępne są na allegro. Jak tylko możesz to szalej:) Jeszcze nie wiem co z nich powstanie, pewnie poduszki:P Pozdrawiam!

      Usuń
  3. ja już na FB napisałam :)
    przepiękne te materiały :) po prostu cudne :)
    Aga z otwartaszuflada.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  4. Banerek śliczny, zresztą jak poprzednie:)
    A jeśli chodzi o kolorowe materiały, to rzecz jasna jest to raj dla szyjących kobietek hihih

    pozdrawiam,
    A.

    OdpowiedzUsuń
  5. śliczniutkie. groszkowe są super.
    Szczęściara! W mojej pasmanterii takich piękności nie uświadczysz :/
    pozdrowienia:)

    OdpowiedzUsuń
  6. Odpowiedzi
    1. Kasiu tak nieskromnie pisząc to też bym chciała:P

      Usuń
    2. Da się zrobić :D :D :D

      A, o tym samym pomyślałam jak zobaczyłam ten zestaw, że ta po lewej najfajniejsza ;)

      Usuń
    3. Heheh Maryś kilka chętnych dziewcząt na tkaniny w kfiotki się na pewno znajdzie:)

      Usuń
    4. Ja jak najbardziej na serio - może jakaś tkalnia poszukuje projektanta! Robisz tak fajne wzorki i kolorki, że zbyt mieli by zapewniony! :D Więc nie bądź taka skromna, tylko "idź na całość! idź na całość! idź na całość! ..." :D

      Usuń
    5. Heheh Kasiu, dziękuję:) Rozejrzę się po tkalniach a jak się uda, to pierwsza w swoje łapki dostaniesz tkaninę w moje kwiaty:)

      Usuń
  7. No bez wątpienia banerek zauważalny i wspaniały;))
    Paulinko te tkaniny są śliczne, oczywiście z ciekawością śledzić będę powstawanie cudowności z tych materiałów;)
    Ściskam Kochana;***

    OdpowiedzUsuń
  8. Jenyyyyy jakie pięknoty. Może to i lepiej, ze u nas nie ma takich majątkożernych pasmanterii ;-)

    OdpowiedzUsuń
  9. Przepiękne materiały, już widzę jakie cuda z nich wyczarujesz.

    OdpowiedzUsuń
  10. o jejejjejeo jeoejojeoe ale nam tu Kochana wiosnę zapodałaś :) śliczne tkaniny i banerek jest przecudnej urody .

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. a właśnie Asiu, zapomniałam dodać, że ta wiosna to z dedykacją specjalnie dla CIEBIE, co by Ci ubieranie się z dzieciakami na dwór wynagrodzić:P:P:P

      Usuń
  11. Banerek słonecznie optymistyczny :) a do pasmanterii wybieram się jutro, ale na tkaninki to tylko popatrzę - tak sobie obiecałam :)
    Pozdrawiam cieplutko :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ha! Zobaczymy;):)
      Również pozdrawiam i miłego "patrzenia", hehehhe

      Usuń
  12. Te kolorki to takie krokusowe...niedaleko mojego domu jest taki trawnik, który zawsze na wiosnę robi się żółto-fioletowo-biały od krokusów właśnie....już nie mogę się doczekać:)
    Pozdrawiam:)

    OdpowiedzUsuń
  13. To wiosna wcześnie u Ciebie :)

    OdpowiedzUsuń
  14. cudowne:) ciekawe co pieknego z nich powstanie :)

    OdpowiedzUsuń
  15. Jakie fajne nowe barwy .... mrugają, zerkają jakoś tak radośnie ...:)
    Buziaki Kochana :***
    ps. hahaha a zawsze zostaje pretekst co by znowu się po te nici wybrać ....:)))

    OdpowiedzUsuń
  16. Nie moje kolorki... ale lubię intensywne barwy :) Coś fajnego można stworzyć z nich...

    OdpowiedzUsuń
  17. Też tak mam z materiałami, że do mnie mrugają i nie potrafię ich zostawić samotnie w sklepie ;))) Banerek cudowny, taki optymistyczny :)

    OdpowiedzUsuń
  18. Banerek fajniutki, milutki i taki słoneczkowy już :)
    Tkaniny... mniam... sama też nie mogłabym się takim oprzeć... U mnie w miasteczku w żadnej pasmanterii nie da się kupić takich piękności :( choć ma to swoje plusy... Nie jestem bankrutem. Pozdrawiam!!

    OdpowiedzUsuń
  19. Kolorki śliczne - istna wiosna! :)

    A nowy baner bardzo pozytywny:) No i oczywiście jestem pod wrażeniem umiejętności tworzenia takiego cudeńka.

    Pozdrawiam
    charminglywritten.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  20. BANEREK EKSTRA A O MATERJAŁACH JUZ NIE WSPOMNE

    OdpowiedzUsuń
  21. No moja droga już ja sobie wyobrażam, ze powstanie na pewno coś fantastycznego z tych szmatek, czekam z niecierpliwością:) pozdrawiam ciepło

    OdpowiedzUsuń
  22. cudny banerek i tkaninki super...

    OdpowiedzUsuń
  23. Te fioletowe tkaniny są rewelacyjne:)

    OdpowiedzUsuń
  24. mimo śniegu za oknem na blogu czuć wiosnę! ;D
    cudowne te kolorki ;)

    OdpowiedzUsuń
  25. Do mnie uśmiecha się tkanina w kwiatuszki. Same cuda z tych materiałów powtaną. Pozdrawiam!

    OdpowiedzUsuń
  26. żółty...jeden z moich ulubionych kolorków:)))
    Co tam nici, przy takim wysypie stokrotek, tulipanów i maków w groszkowym świecie:))))

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ewuniu, mój ostatnio też:) Ale dobrze wiedzieć, że Ty w słonecznikowym kolorze zakochana:*

      Usuń
  27. no mrugaja mrugaja ;) sliczny banerek :)
    pozdrawiam
    Ag

    OdpowiedzUsuń
  28. Och jak one do mnie mrugają! :) Też bym nie mogła przejść obojętnie obok takich śliczności!

    OdpowiedzUsuń
  29. Śliczne wzorki, i śliczne kolorki :) Takie optymistyczne - jak na nie patrzę, to zaczynam wierzyć, że wiosna kiedyś jednak nadejdzie :)

    OdpowiedzUsuń
  30. Dzięki Twoim zakupom poczułam wiosnę :-)

    OdpowiedzUsuń
  31. Oj wcale Ci sie nie dziwię, że je kupiłaś - są śliczne. Można zdziałać cuda :)

    OdpowiedzUsuń
  32. Eh, chciałabym trafić do tej Twojej pasmanterii.. Wszystkie Twoje tkaniny są po prostu cudowne. I wcale się nie dziwię, że zabrałaś te ze sobą do domu, chyba sama nie mogłabym się oprzeć! Jestem pewna, że wyczarujesz z nich piękne poduchy.
    Ciekawa też jestem, w jakim programie czarujesz te urocze grafiki?:)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. To ja zapraszam do pięknego miasta na południu PL:) A grafiki czaruję ręcznie, później męża zaciągam do roboty:D Ha!

      Usuń
  33. krokusy i żonkile! od razu zapachniało wiosną!
    dziękujemy! :)

    OdpowiedzUsuń
  34. Ach...zapachniało wiosną...mnie tez wzięło na żółty-zakupiałm ostatnio za grosze w sh fajną żółtą tkaninę...i miałam szyć...a maszyna się popsuła:(

    OdpowiedzUsuń
  35. Banerek bardzo fajny - wiosennie się zrobiło, super :) A co do materiałów to ja mam to samo: poszłam do hurtowni po nici i jeden materiał... a wydałam pół pensji i wróciłam z dwiema wielkimi reklamówami. A jeden materiał to nie tylko mrugał oczkami ale miauczał przeraźliwie (tak pięknych kolorowych kotów to ja nie widziałam nigdy i nigdzie), że kupiłam "wszystko" :)))

    OdpowiedzUsuń
  36. Mrugają, mrugają:) A ja myślałam, że ten żółty w kwiatki z boku to materiał, bo on najbardziej do mnie mrugał:)) Powinnaś materiały projektować.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Aniu!:) No ja tu ze wstydu płonę:P
      Jak kiedyś się uda to dla Was z Emilką same czerwienie i pomarańcze zmajstruję:)

      Usuń
    2. i do czerwieni szary, zaszarzyło się jakoś;) Ale to ładny kolor:)

      Usuń
  37. Wiesz Paulinko, jak ta wiosnę u Ciebie widzę, to mi wstyd za moja zimę (no ale tak u mnie zasypało i było tak pięknie, że zapomniałam, że zimy nie lubię).
    A Ty kochana to masz tak z tkaninami jak ja z kamykami - płyniemy z nurtem! hehehe! ;))
    Uściski do Ciebie wysyłam!
    dominika

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. HEheheh kochana, bo z tą wiosną to tak całkiem przypadkiem wyszło. Ja jeszcze w zimowych klimatach pozostaję, chociaż dzisiaj już pierwszą wielkanocną kurę udało mi się wyczarować:) aż strach ją pokazać, bo znowu wiosną zawieje:P

      Usuń
  38. cudne tkaniny az jetsem ciekawa co z nich wyczarujesz pozdrawiam ciepluteńko

    OdpowiedzUsuń
  39. Ale tu sympatycznie!!! Ta tkanina kwiatkowo-serduszkowa cudności! Świetnie Cie rozumiem , bo też tak mam w pasmanteriach lub księgarniach... Bezkarnie mogę tam wchodzić tylko bez portfela, ale wtedy serce boli :(

    OdpowiedzUsuń
  40. Dopiero teraz doczytałam,że to po lewo ,co mi się tak podoba to nie tkanina, którą kupiłaś...
    Nic nie odwołuję i podpisuję się pod radą szukania tkalni potrzebującej projektanta z wyobrażnią. A do portfiolio dołącz wydruk tych komentarzy :D

    OdpowiedzUsuń
  41. Materiały są cudowne! Jaka szkoda, że u mnie w sklepie takich kolorów nie mam :( Niemniej jest tu u Ciebie strasznie fajnie, kolorowo i wiosenni a banner pasuje idealnie :)

    OdpowiedzUsuń
  42. Banerek fantastyczny :) A tych tkanin tak Ci zazdroszczę :) Tak dawno już nie byłam na szmatkowych łowach :)

    OdpowiedzUsuń
  43. Mam słabość do poduszek, ciekawych poszewek:) Także mam też teraz słabość do Twojego bloga;)

    Wpadnij na odpoczynek do mnie, ja dopiero zaczynam, ale ugoszczę Cię swoimi postami najlepiej jak będę potrafić;)

    OdpowiedzUsuń