piątek, 13 stycznia 2012

sweet birds

Bardzo lubię siadać przy komputerze z kubkiem gorącej herbaty i zanurzać się bez reszty w Waszych blogach. W taki sposób czerpię kolejne inspiracje - czasami przychodzą same z siebie a czasami muszę coś zobaczyć, podpatrzyć, podpytać:) Zaczęło się od haftowanego konika Ani. Później urzekło mnie śliczne ptactwo, które znalazłam na cudownym blogu u Penelopis. Tak bardzo mi się spodobały, że przeniosłam je na swoje kolejne poszewki. Nie będę się za bardzo rozpisywać, bo lada moment Zofija wznieci alarm i nie zdążę dodać fotek:) Uwaga! Tym razem dużo fotek będzie:) -Mężu mój cały czas się dziwi, po jakie licho jedną rzecz fotografujemy 10 razy - zawsze mu odpowiadam, że nie jest kobietą i nigdy tego nie zrozumie:)


 Biała z grubej mocnej bawełny z jakąś domieszką i lniane ptaszki



 Lniana z wyhaftowanym ptactwem


 Bawełniana z błękitnym ptaszkami w drobne kropeczki

I mój ulubiony skandynawski motyw - lniana z reniferami

Macie jakiś swój typ?
Bardzo proszę o wszelkie opinie:) Krytykę też, będzie mi niezwykle uprzejmie:)

Pozdrawiam
Zmykam do codzienności
P.

8 komentarzy:

  1. o żesz Ty! Typ? Każdy jeden! Jako zagorzała fanka surowego lnu myślałam, że nic nie przebije dwóch pierwszych, ale ta z niebieskimi ptasiorkami też cudna. A reniferki mmm :) Śliczności poszyłaś :)

    OdpowiedzUsuń
  2. wszystkie piekne ale ta z reniferami jak dla mnie najfajniejsza.. nie mam pojecia czemu, po prostu mi w oko wpadla :D w ogole wszystkie twoje poszewki sa przeurocze i z checia bym kiedys jedna przygarnela :D

    OdpowiedzUsuń
  3. Ja absolutnie nie widzę żadnych niedociągnięć, a najbardziej podoba mi się biała z lnianymi ptaszkami :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Wow...lniana z reniferkami - wspaniała! A ptaszorki też niczego sobie :)

    OdpowiedzUsuń
  5. mi się najbardziej podoba lniana z wyszytymi ptaszorkami...choć każda ma coś fajnego w sobie... super podusie :)

    OdpowiedzUsuń
  6. Wszystkie są piękne, ale najbardziej podoba mi się biała z szarymi ptaszkami.
    Pozdrawiam cieplutko:)

    OdpowiedzUsuń
  7. uwielbiam motywy ptaszkowe!:) dlatego te poduchy najbardziej mi się podobają :)

    OdpowiedzUsuń
  8. Paula poduchy ptaszkowe wyglądają bajecznie! To mój ulubiony motyw :))

    OdpowiedzUsuń