środa, 18 maja 2011

kwiotkowy mini ręcznik

:)
Ale ten maj szybko ucieka a patchworkowy pled czeka, ażeby go w końcu pozszywać. Pogoda tak mnie rozpieściła, że szkoda mi czasu siedzieć przy maszynie. Nie wiem - czy to leń czy po prostu brak weny twórczej:) Tak czy owak nie próżnuję. Parę dni temu, przeglądając gazety z inspiracjami, natknęłam się na bardzo fajny pomysł - ozdobną ściereczkę do kuchni. Do swojego projektu wzięłam nowy, biały i nieduży ręcznik, wydziergałam trochę kolorowych kwiatków, przyszyłam białą koronkę i wyszło to tak:




Myślę, że byłby miłym prezentem na Dzień Mamy:)
Pozdrawiam!

12 komentarzy:

  1. ojjj sliczny jest! az zal byloby nim cos wycierac!! nastepnym razem zrob zblizenie kwiatko, bo wygladaja uroczo ale malo je widac :( ;d

    OdpowiedzUsuń
  2. Recznik jak dla księżniczki :-) albo ogrodniczki kochającej kwiaty.. Super pomysł :-)

    OdpowiedzUsuń
  3. ale śliczny! pewnie by sobie wisiał bez używania, bo szkoda go sponiewierać.. ;)

    OdpowiedzUsuń
  4. Śliczny, cudny, słodki. Super pomysł na zrobienie firaneczki do pokoju mojej Zuzi. Bomba

    OdpowiedzUsuń
  5. Super wykonanie. Candy kuszące, ale nie tym razem...:) Pozdrawiam.

    OdpowiedzUsuń
  6. Cudowne te ręczniczki!! A kwiaruszki to szydełkowe czy jakies inne cuda?

    OdpowiedzUsuń
  7. Super te kwiatki. Bardzo mi się podobają te ręczniki!

    OdpowiedzUsuń
  8. wow świetny, słodki ręcznik :)
    super pomysł

    OdpowiedzUsuń
  9. super pomysł :) szkoda że ja nie mam kompletnie ręki do szydełka ;/ ehhh ale patent z koronką na pewno wykorzystam :) i jeszcze raz - bardzo bardzo mi się podoba :)

    OdpowiedzUsuń
  10. śliczne i delikatne są te kwiatuszki ładnie się komponują z bielą :)
    serdeczności :)

    OdpowiedzUsuń
  11. te kwiatki dziergane są śliczniusie :) podziwiam wszytskich, którzy robią na szydełku, bo ja nie mam tyle cierpliwości :)

    OdpowiedzUsuń